Kapitel 1, Er videndeling betale?
Forsøg på at besvare dette spørgsmål ved at se investeringer fra forskellige perspektiver og ved at give eksempler på værdien af viden. |
Kapitel 2, Gå linjen
Kapitel 2 giver et overblik over metoden og giver eksempler på, hvornår du skal bruge det, og når ikke at bruge det. Rygraden i Proaktive anmeldelser er dialogen. |
Den Facilitator skal forberede omhyggeligt for Proaktivt anmeldelse. Kapitel 3 giver råd om, hvordan man forbereder Proaktive anmeldelser om sager med kun få delegerede, på mellemstore Proaktive anmeldelser og dem med mange delegerede - herunder eksempler og værktøjer til fremstilling. |
Kapitel 4, Hold helikopter perspektiv
Kapitel 4 beskriver, hvordan Facilitator indleder dialog og hvordan man kan gøre det fortsætte hele vejen igennem vanskelige emner, indtil de delegerede har fundet løsninger på de problemer, de har identificeret. |
Kapitel 5, Overdragelse resultatet
En proaktiv Anmeldelse ender i materielle og immaterielle resultater. Kapitel 5 beskriver de forskellige resultater af de proaktive anmeldelse, og hvordan man håndterer dem i organisationen. |
Kapitel 6, Proaktive anmeldelser i cyberspace
I en global organisation, Proaktive Anmeldelser nødvendigt at udføre afstand: forberede, gennemføre og evaluere fjerntliggende Proaktive anmeldelser adskiller sig fra traditionelle Proaktive anmeldelser, som udføres ansigt til ansigt. Facilitatoren skal tage hensyn til, at dialogen er medieret af kommunikationsteknologi, der begrænser visse dele af kommunikationen, |
Kapitel 7, Den organisatoriske læring Spiral
Kapitel 7 beskriver en fremgangsmåde af den organisation "s indlæring baseret på resultaterne fra Proaktive anmeldelser. Hvordan organisationen lære af at gennemføre mange Proaktive anmeldelser? Viden skabes i forskellige steder, og resultaterne formidles lokalt. Hvordan organisationen få et overblik, og hvordan det uddrage ny viden og globalisere den i organisationen? |