Indholdet

Kapitel 1, Er videndeling betale?

Forsøg på at besvare dette spørgsmål ved at se investeringer fra forskellige perspektiver og ved at give eksempler på værdien af ​​viden.

Kapitel 2, Gå linjen

Kapitel 2 giver et overblik over metoden og giver eksempler på, hvornår du skal bruge det, og når ikke at bruge det. Rygraden i Proaktive anmeldelser er dialogen.

chap3 picture
Kapitel 3, Forberedelse til en proaktiv anmeldelse

Den Facilitator skal forberede omhyggeligt for Proaktivt anmeldelse. Kapitel 3 giver råd om, hvordan man forbereder Proaktive anmeldelser om sager med kun få delegerede, på mellemstore Proaktive anmeldelser og dem med mange delegerede - herunder eksempler og værktøjer til fremstilling.

chap4 picture
Kapitel 4, Hold helikopter perspektiv

Kapitel 4 beskriver, hvordan Facilitator indleder dialog og hvordan man kan gøre det fortsætte hele vejen igennem vanskelige emner, indtil de delegerede har fundet løsninger på de problemer, de har identificeret.

chap5 picture
Kapitel 5, Overdragelse resultatet

En proaktiv Anmeldelse ender i materielle og immaterielle resultater. Kapitel 5 beskriver de forskellige resultater af de proaktive anmeldelse, og hvordan man håndterer dem i organisationen.

chap6 picture
Kapitel 6, Proaktive anmeldelser i cyberspace

I en global organisation, Proaktive Anmeldelser nødvendigt at udføre afstand: forberede, gennemføre og evaluere fjerntliggende Proaktive anmeldelser adskiller sig fra traditionelle Proaktive anmeldelser, som udføres ansigt til ansigt. Facilitatoren skal tage hensyn til, at dialogen er medieret af kommunikationsteknologi, der begrænser visse dele af kommunikationen,

chap7 picture
Kapitel 7, Den organisatoriske læring Spiral

Kapitel 7 beskriver en fremgangsmåde af den organisation "s indlæring baseret på resultaterne fra Proaktive anmeldelser. Hvordan organisationen lære af at gennemføre mange Proaktive anmeldelser? Viden skabes i forskellige steder, og resultaterne formidles lokalt. Hvordan organisationen få et overblik, og hvordan det uddrage ny viden og globalisere den i organisationen?

Efterlad et svar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret *

Du kan bruge disse HTML tags og attributter: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>