Det handler om teamwork
Den proaktive Anmeldelse endte med at aftale en handlingsplan, en forbedret kundetilfredshed og loyalitet, mere pålidelige timingen for lukning tilbud og en reduceret risiko for sidste minut tidspres på begge sider.
Administrerende direktør Derek Field var sponsor for Proactive anmeldelse. Kunden var VVS, der underskrev en stor aftale med Keablok Ltd. Salget Team Leader Tom Vansten havde succes drevet forhandlingsresultaterne skridt støttes af den adm. direktør. Lukningen af aftalen var planlagt til 31. Januar, men i slutningen af dagen var det en spændende afslutning lige før midnat.
Formålet med denne Proaktiv anmeldelse var at afspejle hele forhandlingsprocessen og kontrakten lukning historie, især med hensyn hvordan Keablok Ltd. og VVS kunne forhindre det høje tidspres på begge sider i finish fase.
Kunden blev inviteret til Proaktivt anmeldelse, og de værdsatte denne form for reflekterende tilgang og var meget åben og ærlig under PR-session. I en struktureret og meget konstruktiv måde udvekslede parterne deres synspunkter og opfattelser og indsamlede ideer om hvad de skal gøre næste gang for at gøre denne aftale hurtigere og smartere for alle involverede parter. I slutningen kom de op med en aftalt handlingsplan, der viste specifikt, hvad de skal fortsætte, hvad man skal starte og hvad man skal stoppe for at gøre i fremtiden.
Meget vigtige konsekvenser af denne proaktive anmeldelse er for det første det meget positivt udgangspunkt for en ny kunde, For det andet at lære bedre tid planlægning af de nødvendige skridt til store tilbud; for det tredje kunden tog en række punkter, hvordan de ville bedre kunne støtte disse former for kontrakter og tage de bedste fordele ud af det, og sidst men ikke mindst det fremtidige samarbejde om matching kommunikation mellem VVS og Keablok Ltd. – allerede er i udviklingsfasen.
Administrerende direktør Derek Field anbefaler Proaktive anmeldelser for at forbedre samarbejdet med dine kunder, da det bringer værdi til begge sider.